popup sign form

17 ביולי 2012

טרנד שמלות המקסי - קיץ 2012


שמלות המקסי כבר איתנו כמה שנים, אבל הקיץ הזה הן טרנד לוהט במיוחד.
שכבות רכות של בדים שקופים, גוונים של לבן, צבעי ניאון, פרחים, דוגמאות בהשראה אתניות  והדפסים אבסטרקטים וגיאומטריים - חזרו בגדול לחנויות, במראה מרענן עם טוויסט עדכני. 

שמלות קלילות ואווריריות בהשראת שנות ה-70 הן ללא ספק פתרון מצוין לכל לנשים המחפשות מראה שיקי ומגניב בעודן מתייצבות בגבורה מול החום הישראלי. שמלות מקסי יושבות על הגוף ברפרוף (למעט באזור החזה שם הן צריכות להיות צמודות), ולכן הן אופציה נהדרת לנשים בעלות קימורים המעוניינות לטשטש אזורים בעייתיים.

שימו לב שאתן בוחרות את הגזרה המחמיאה לכן - שאין מעט מדי בד בשמלה (שלא יצמד מדי וידבק לשניצלים) ומצד שני לא יותר מדי בד (שירחיב ויגדיל). לבעלות חזה גדול ביחרו שמלות עם כתפיות המאפשרות לבישת חזיה תומכת.

שמלות מקסי אפשר ללבוש עם כפכפי אצבע או סנדלים שטוחים בשעות היום, עם או פלטפורמות, נעליים עם עקבים עבים לשעות הערב. טיפ לנמוכות שביניכן – עלו על עקבים להשגת המראה האולטמטיבי ובחרו שמלה בגוון מונוכרומטי להשגת רצף ויזואלי המעניק מראה צר וגבוה.

שכבות של שיפון יוצרים מראה בעל קסם רומנטי בעוד פרינטים בעלי אופי שיבטי על בדי כותנה נראים נהדר במהלך היום. למראה סקסי ביחרו מקסי עם משחק של שקיפויות או עיצוב המשלב תחרה. 

שיהיה לכם קיץ קליל ונעים!