popup sign form

13 במרץ 2017

מהם "פריטי וואוו" ואיך יוצרים מהם לוק סטייליסטי

נשים רבות שואלות אותי במפגשים אחד על אחד מול הארון וגם בהרצאות שאני מעבירה - איך יוצרים לוק מעניין וסטייליסטי שמסובב ראשים, ולא נופלים שוב לאותו לוק סתמי ושגרתי. הסוד הוא שילוב של פרטי "וואוו" בלוק שלנו. אז מה זה בעצם פריטי "וואוו" ואיך משלבים אותם בלוק?

לרובנו בארון יש כמה רמות של פריטים:

רמה 1: פריטי הקז'ואל-בייסיק: טי שירטים, חולצות טריקו ובייסיק, גופיות, ג'ינסים, סריגים פשוטים וחלקים, מכנסיי שרוואל (עם גומי), בגדי ספורט, פריטים מפליז, בגדי ליקרה. נעלי התעמלות, כפכפי אצבע. תיקי בד רכים ותרמילי גב מבד.

רמה 2: פריטי הביניים – מכנסיים שהם לא ג'ינס - מכנסי כותנה, מכנסים עם הדפסים, עליוניות, ז'קטים מבדים רכים ללא גזרה, סריגים עם דוגמא מעניינת או שילוב של נצנוצים, פאייטים ואפליקציות, שמלות וחצאיות לא מחויטות מבדי טריקו וליקרה, מעילי עור, מעילי טרנץ'. נעלי אוקספורד, סניקרס מגניבות (זהב/כסף, ניטים, נצנצים, הדפסים מדליקים), מוקסינים, מגפיים בסגנון צבאי, נעליי שרוכים גסות יחסית, מגפונים בעלי מראה פשוט ולא יוקרתי.

רמה 3: פריטים קלאסיים – מכנסיים מחויטים, חולצות מכופתרות, חולצות מבדים כמו משי, סאטן ובדים נשפכים, סריגי מאנגורה/קשמיר, ווסטים מחויטים, שמלות וחצאיות מחויטות, מעילי צמר מחויטים. נעלי סירה, מגפיים קלאסיים בעלי סוליה דקה, נעלי עקב עם עקב דק, נעליים עם שרוכים עדינות וקלאסיות בעלות קו נקי, שרשראות פנינים, תכשיטי זהב עם אבנים טובות.

פריט "וואוו" יהיה בדרך כלל שייך לרמת הביניים או לפריטים הקלאסיים. כדי שפריט יהיה וואוו עליו להביא איכות או ענין כלשהו שתתבטא באחד או יותר מהפרמטרים הבאים:

1. בצורה חיצונית לא שיגרתית (תיק בצורה מיוחדת, תכשיט בעיצוב ייחודי)
2. עשוי מבד איכותי או בעל טקסטורה מיוחדת
3. מכיל צבע או הדפס בולט
4. בעל גזרה מחויטת או מיוחדת ולא שגרתית
5. תפור בתפירה איכותית

פריטי וואוו!


כדי לקבל לוק מעניין וסטייליסטי יש צורך לשלב בין יותר מרמה אחת של פריטים בארון. אם אבנה את כל הלוק שלי מרמה 1 לא אצליח לבנות יותר מאשר לוק סתמי ולא מעניין. אבל אם אקח טי שירט עם הדפס חמוד (רמה 1), ג'ינס מדליק (רמה 1) ואשלב להם ז'קט מחויט (רמה 3) עם שרשרת מעניינת (רמה 2) ותיק בעל מבנה קשיח (רמה 3), אגיע לתוצאה מעניינת. כמובן יש משמעות לשילובי הצבעים והטקסטורות שאני יוצרת בלוק. אם אעשה שילוב צבעים מעניין מפריטים ברמה 1, זה לא מספיק והלוק לא "יתרומם". עדיין יש צורך לשלב רמות נוספות. נסו לשלב בכל לוק פריט אחד לפחות, או שניים או יותר שהם "פריטי וואוו", תוך איזון נכון בין הפריטים, ליצירת לוק נהדר. 
אני משלבת בד"כ כמה "פריטי וואוו" בלוק אחד - יותר פריטים – יותר וואו!

פריטי וואוו: חולצה מוזהבת, שרשראות ונעליים

פריטי וואוו: שרשרת ותיק

פריטי וואוו: שרשרת, תיק, נעליים, ומכנסיים 

פריטי וואוו: שרשרת, חצאית וסנדלים

פריטי וואוו: שרשרת ונעליים

פריטי וואוו: צעיף, תיק ונעליים
אהבתם? אשמח לתגובות, לייקים ושיתופים :)
רוציפ שנבנה גם לכם יחד לוקים עם פריטי וואוו? התקשרו ונקבע פגישה מול הארון: 054-4303026.

שלכם באהבה,
דפני