popup sign form

27 באוקטובר 2013

איך ללבוש שכבות – 8 טיפים לנשים בכל המידות

עכשו כשנהיה יותר קר, לבוש בשכבות הוא פונקציונאלי במיוחד ומאפשר לנו לעטות עלינו בגדים בשכבות, או לחלופין להתקלף כמו בצל בימים בהם קריר מוקדם בבוקר, בצהריים חמים ובערב שוב מתקרר. בימי החורף הקרים במיוחד הלבוש בשכבות יחמם אותנו בכיף, ואם על הדרך אפשר גם להוציא מזה גם לוק טרנדי ועכשווי אז למה לא? J
בבסיס רעיון השכבות סטייל 2013 - יצירת לוק מעניין ע"י שילוב של פריטים כמו גופיות, חולצות, סריגים, ז'קטים ומעילים באורכים שונים, בצבעים ובטקסטורות שונות. יצירת שכבות אפשרית גם בפלג הגוף התחתון ע"י משחק של אורכים שונים בגרביים, נעליים, ומגפיים.
בפוסט הזה אתן לכם כמה טיפים איך ליצור שכבות בצורה מעניינת ונכונה, בלי לגרום לכם להיראות חסרי צורה, מרושלים או סתם טובעים בערימה של בגדים. השימוש בשכבות יעזור לכם להשתמש בפריטים שיש לכם בארון בצורה אחרת, כזו שאולי עוד לא ניסיתם, תמקסם את הלוקים שניתן להפיק מהמלתחה שלכם ותתן לכם לוק מרענן ומגוון. הכל עם קצת תעוזה ודמיון!

קבלו את רשימת הטיפים ליישום נכון:

טיפ מס' 1:
עובי הבדים מהקל אל הכבד –בדים הדקים נלבשים ראשונים מלמטה, וככל שמוסיפים שכבות עולה העובי. דוגמא: חולצה -> סריג -> מעיל.

מתוך אתר Anthropology: שמלת קיץ, עליה שמים סוודר למראה סתווי, ועליונית ומעיל למראה חורפי

גל גדות בשכבות נוסח מקומי (תמונה: קסטרו, באדיבות יח"צ)


טיפ מס' 2:
חשוב לבחור פריטים שיש להם גזרה או צורה מחמיאה לגוף. כדי לשמור על איזון, ממש כמו שאתם עושים בד"כ, אם אתם בוחרים ללבוש שכבות רפויות בפלג הגוף העליון, לכו על משהו צמוד לפלג הגוף התחתון.
לדוגמא: חולצה רחבה עם וסט עליה וצעיף, בחלק התחתון – סקיני ג'ינס. לקבלת מראה צמוד בחלק התחתון אפשר ללבוש גם ג'ינס בגזרת boot cut או טייטס.

גם וסט עם מתפרים באזור המותן יכול לתת צורה מחמיאה לגוף ע"י הצמדות באיזור המותן, למרות שהחולצה שמתחתיו רפויה.
טיפ מס' 3:
אם את מלאה - הגבילי את מספר השכבות לשלוש.אחרי הכל את לא רוצה להיראות יותר עבה ממה שאת, רק יותר מעניינת ומתוחכמת. שילוב של שכבות שחלקן פתוחות מקדימה יתנו קו אורך וישוו לך מראה צר וארוך יותר.

שכבות שפתוחות מקדימה יתנו קו אורך וישוו לך מראה צר וארוך יותר.
גם הצעיף הוא סוג של קו אורך (מתוך: 
fashionbillie.com)

טיפ מס' 4:
גם לנשים מלאות חשוב להדגיש את המותן ולהראות קימורים סקסיים, כדי לא להיראות ישרות ומרובעות כמו מקרר אמנה סייד-ביי-סייד. לכן, מומלץ לבחור את השכבה העליונה שתדגיש מותן או שתהיה בגזרת אמפייר (נצמדת מתחת לחזה) – אם זה ע"י גזרה מחויטת עם מתפרים, חגורה, קרדיגן או ז'קט קצר שמסתיים בקו המותן.

שמלת קיץ צמודה כבסיס, עליה חולצה לבנה, ומעל ז'קט ג'ינס שנצמד במותן

חגורה מדגישת מותן על שילוב מעניין של טקסטורות: פרווה, ג'ינס, עור והדפס הגרביון
מתוך: http://www.ericabunker.com/2013/01/what-im-wearing-layer-leather-denim-fur.html

טיפ מס' 5:
השתדלי להימנע מבדים עבים מאוד, עם וולנים, גלים, או קפלים שמוסיפים נפח מיותר, במיוחד באזורים מלאים בגופך. למראה חזה קטן יותר שימוש במפתחי וי עמוקים יחמיאו ויקלילו את המראה.

מפתח וי לחזה גדול, בשילוב שכבות גם ברגליים: גרבי ברך צבעוניות המציצות מהמגפיים
בצבע קונטרסטי לגרביון

טיפ מס' 6:
אם את מאותגרת גובה ורוצה לאמץ את מראה השכבות אך עדיין להיראות ארוכה יותר, בני את השכבות מאותו גוון, אך בטקסטורות ובדים שונים. שמירה על אחידות הגוון לא תחלק לך את הגוף ויזואלית ותשמור על קו גוף ארוך ורציף
 
שכבות מאותו צבע בטקסטורה שונה

טיפ מס' 7:
השתמשי בצבעים כהים לקבלת מראה רזה יותר באזורים בעייתים בגופך. זכרי שצבעים כהים לא חייבים להיות בהכרח שחור – זה יכול להיות גם סגול חציל, ירוק בקבוק, כחול נייבי, אפור, חום כהה....


שכבות בשילוב צבעים כהים
טיפ מס' 8 :
בחרי את האקססוריז בתבונה – אם שילבת שכבות בטקסטורות שונות, בחרי בזהירות אקססוריז עדינים כדי להימנע מעומס מיותר. שילוב של מטפחות וצעיפים יוסיפו סוג נוסף של שכבה ויכולים מאוד לשדרג את המראה. עם בורכת בחזה גדול, העדיפי מטפחות וצעיפים מבדים דקים בסוגי קשירה לאורך כדי להימנע מתוספת נפח באזור החזה.

שימוש בצעיף הקשור לאורך להארכת קו הגוף

רוצה להכניס גם את בן הזוג שלך לעניין השכבות? קבלי הצצה לכמה אופציוות גבריות (תודי שזה סקסי בטירוף!):


שכבות לכולם - מתוך: http://stephanierallsphotography.com

שילוב מדליק של קפוצ'ון עם חולצה משובת וז'קט בצבעוניות הרמונית

חולצה משובצת מתחת לקרדיגן, ומעל ז'קט צמר מחוייט. כשהכל בא עם ג'ינס המראה לא פחות מנונשלנטי

ארבע שכבות של אפור על גווניו. הרמוניה שקטה אך מעניינת
בניתם לכם מראה שכבות מעניין משלכם? אשמח מאוד אם תשתפו בתמונות! מוזמנים לשלוח אלי את השילובים המעניניים שלכם או טיפים נוספים למראה שכבות, אם יש...

שיהיה לנו סתיו-חורף חמים במיוחד!

שלכם,
דפני