popup sign form

15 ביוני 2014

השקת החנות החדשה של הגרה בעיר התחתית, חיפה

בשבוע שעבר הוזמנתי להשקת החנות החדשה של רשת האופנה הגרה בעיר התחתית בחיפה. זו החנות השניה של הגרה בעיר, בנוסף לזו הותיקה בציר מוריה. לרשת 30 חנויות ברחבי הארץ, והיא מציגה כעת קולקציית קיץ אורירית, נינוחה וצבעונית בה שישה קווים מרכזיים, לצד קולקציית קפסולה שעוצבה מתוך שיתוך פעולה בין מעצבות הבית של רשת הגרה - אסתי ברוך ומגי בן דוד. בשונה מהסניף ברח' מוריה, סניף זה מציע גם עודפים ומציע מציאות אמיתיות מתחת ל-100 ש"ח לפריט, מה שאומר ששווה לבוא ולפשפש!


אחד הדברים היפים ברשת הזו היא העובדה שפריטי האופנה של הרשת מעוצבים ומיוצרים בישראל. ניכר בקולקציה שמעצבות הרשת מודעות לצרכים היומיומיים של הנשים בארץ ומציעות להן קולקציית פריטים המותאמת לאופי ולמזג האויר בישראל.

פלוס אחר גדול של הקולקציה הוא טווח המידות הרחב שנע בין 38-54, עוד פתרון מצוין לנשים במידות גדולות שמתקשות למצוא פריטים מתאימים. אם הגרה עד היום תויגה כקולקציה לנשם בוגרות בלבד (45 פלוס), הופתעתי לגלות לצד עיצובים "דודתיים" גם פריטים יותר צעירים וספורטיביים שמתאימים לגילאים צעירים יותר. הקולקציה מציעה פריטים המתכתבים עם מגמות האופנה העכשוויות ביניהן טרנד הפרחים, פריטים בשחור-לבן, הטרנד הגיאומטרי, משחקי שקיפיוית, וצבעי פסטל. 

הקולקציה עשירה בבדים ומשלבת כותנה, וואלים רקומים וחלקים, תחרות, שיפונים, סריגים דקים, דפוסים דיגיטליים, ויסקוזה, ג'ינסים שטופים ומכובסים ועוד. ניכר כי הבדים איכותיים ורמת התפירה גבוהה. 
כאוהבת צבעים בטוטאלוק, בנוסף על צבעי הבסיס שחור, לבן אדום, מצאתי גם צבעים בולטים ביניהם: ירוק יער, כתום- תבלין, צבעי פסטל, צבעי כחול ים, טורקיז... אז משעמם זה לא!


שמלת ג'ינס קזואל בכחול אינדיגו ליום יום: קלילות, ושימושיות הן מילות המפתח 
צילום: גיא זלצר
חולצת בסגנון באטיק בקוראל ולבן, צעירה וקלילה (מגיעה גם בכחול וירוק). 
צילום: גיא זלצר
הטרנד הרומנטי של הדפסי פרחים בצבעי הלבן והשמנת, פסטלים רכים ודפוסי
פרחים נאיביים ורומנטיים. צילום: גיא זלצר

טוניקת פרחים מבד אוורירי וצבעוניות עדינה. צילום גיא זלצר

פריט שתפס לי את העין ואני מאמינה שכל פשניסטה תאהב: חליפת שחמט שחור לבן בהשראת מאפייני תרבות  ה"מוד" שהייתה תת תרבות שהקיפה תחומים כמו אופנה, מוזיקה ואף קולנוע ואומנות בבריטניה של שנות ה-60:

שחמט שחור לבן למראה נועז, מודרני, מתוחכם וטרנדי. צילום: גיא זלצר

טוניקה אובר סייז בלוק המשלב הדפסים מסוגים שונים בשחור לבן:
כובע פסים, טוניקת פייזלי, ותיק בהדפס אתני. צילום: גיא זלצר
שמלת מידי שחורה בשכבות המשלבת תחרה ושקיפויות, א-סימטרית. צילום: גיא זלצר

בהשקה, על שמפניה ודובדבנים, נכחה כמובן גם פרזנטורית הרשת רונית יודקביץ (48), אמא ל-3, דוגמנית, שחקנית ואומנית, המובילה זו העונה השלישית ברציפות את קמפיין הגרה, שהחליפה מספר לוקים במהלך האירוע  כחלק מהתפקיד:


תמונה עם רונית המהממת, לבושה כמובן בבגדי המותג, שלא ניתן להוריד ממנה את העיניים :) צילום: שרה אקו

ובין כל הבגדים מה אני לבשתי לאירוע?
גופייה מבד נשפך בצבע כחול רויאל של דקלה קדם, חצאית וינטג' מידי עם קפלים בהדפס צבעוני ומשמח, קלאץ' פוקסיה ונעלי עקב פיפ-טואו שחורות של אלי טהרי: 



מוזמני האירוע בהשקת החנות. צילום: שרה אקו
פוגשים חברים: עם בועז כהן, כותב מדור סנובה בעיתן כלבו

המוזמנים נהנו מארוחת בוקר מושקעת במוסד החיפאי "ז'קו" לצד הצגת טעימות מהקולקציה ע"י הדוגמנית יאנה

אחרי ארוחת בוקר המפנקת אצל ז'קו: מימין" מגי בן דוד מעצבת הרשת, רונית יודקביץ הפרזנטורית, ומנהלת החנות החדשה עינב מזור. צילום: שרה אקו

קולקציית בייסיק הכוללת גופיות, טייצ'ים, טוניקות ועוד טווח המחירים נע בין 49 ₪ - 199 ש"ח

פריטי קולקציית קיץ 2014 טווח המחירים נע בין : 99 ₪ עד 499 ש"ח. עכשו מבצע סוף עונה - 1+1 על כל קולקצית הקיץ.

כתובת החנות: נתנזון 15, העיר התחתית חיפה.

הערות, תגובות ושאלות יתקבלו בשמחה!

דפני