popup sign form

21 באפריל 2015

עצמאות פלוס: כחול-לבן-צהוב

יום העצמאות זה בהחלט סיבה מספיק טובה לאסוף את עצמי, לעשות רגע פאוזה ממירוץ החיים ולמצוא חצי שעה לצלם לכם לוק נחמד לכבוד החג. טוב, נו, בנינו להתלבש, להתאפר לסדר את השיער, לתאם עם הצלמת שלי המהממת, לבחור לוקיישן, ליסוע אליו ולצלם (ואח"כ לערוך את התמונות ולכתוב את הקטסט) לוקח קצת יותר מחצי שעה אבל למה להיות קטנוניים... כי ברגע שכבר יוצאים לדרך מאבדים תחושת זמן וזה בעיקר כיף... :)
אני יודעת שממש מגיע לי לקבל על הראש על ההזנחה הפושעת של בלוג בחודשים האחרונים, אבל כנראה שככה זה כשיש בייבי חדש. אמנם אני לא קמה בלילה להניק ולא מחליפה חיתולים, אבל הבייבי החדש הזה העונה לשם "הום סטיילינג והלבשת הבית" הוא בהחלט צרכן זמן לא קטן... אז קבלו התנצלות כנה, מקווה להשתפר בנושא תדירות הפוסטים!

אז מה צילמנו היום? לוק קליל, אביבי וחגיגי בצבעי כחול-לבן-צהוב אחרי ארוחת בוקר שחיתותית בקפה "Biga". אמנם החג הוא לגמרי כחול-לבן, אבל התוספת שלי לפוסט מלפני שנתיים ללוק כחול לבן הוא הצהוב. תוספת כתם הצבע בצהוב הפכה בשנה האחרונה ללהיט בתחום האופנה ועיצוב הבית, אבל אני עוד מאוהבת בו מתקופת הקולור בלוק של אביב 2011. שיאו של הקראש שלי על הצבע הזה קרה בקיץ האחרון כשרכשתי בנסיעתי לארה"ב ז'קט צהוב ומבד גמיש שהפך לנכס צאן וברזל בארוני העשיר. מגוון האפשרויות ללבוש את הז'קט הזה הוא כמעט אין סופי, וכיף לי כל פעם מחדש למצוא לו שילובים מעניינים חדשים (מה שנותן לי רעיון לפוסט נפרד המציג תמונות של הז'קט על שילוביו המגוונים באירועים שונים...).

הפעם בחרתי שמלת ויסקוזה קלילה ומרפרפת על הגוף מהקולקציה החדשה של ZARA לאביב קיץ 2015, שעוזרת היטב להסתיר את הקילוגרמים העודפים שצברתי במהלך החורף ואת הבטן המלאה מארוחת הבוקר. מכיוון שלשמלה יש פרינט דומיננטי, לא הכבדתי בהרבה אקססוריז ושמרתי על מראה נקי למדי. השמלה מגיעה עם חגורה, אך מכיוון שהמותן משחקת איתי מחבואים בימים אלו החלטתי לוותר. לז'קט יש את החיוט שלו שנותן תחושה של כאילו יש... כי סטיילינג נכון עושה שימוש חכם באשליה אופטית כדי להחביא/לתקן/לקצר/להאריך/להוסיף/להבליט/לצמצם (מחקו את המיותר) את האזור שרוצים...

גזרת הז'קט שיוצרת אשלית מותן, בשילוב פס האורך הצהוב בשמלה, ואורך נכון של השמלה (מעט מעל הברך) שחושף את החלקים הצרים יותר של הרגל -  מוציאים מהגוף השמנמן שלי את המיטב (עקב היה מוסיף עוד אורך לרגל אבל לצער הרב קצת קשה לי על עקבים בתקופה זו בגלל בעיות גב).

גזרת ז'קט שיוצרת אשליה של מותן ואורך נכון של השמלה 
פס אורך בשמלה תורם למראה ארוך יותר

שמלה עם פרינט דומיננטי, עם מעט אקססוריז לשמירה על מראה נקי למדי
שמלה מרפרפת על הגוף שמסתירה את עודפי החורף וארוחת הבוקר השחיתותית

   
נעלי בובה שטוחות בצבע נייבי

עגילים בחיתוך לייזר בצבע כחול רויאל-זהב של המעצבת החיפאית המוכשרת גילי שרר לסטר
לק בצבעי השמלה

 ולסיום - לוק אחד עם המשקפיים, כי השמש כבר חזק גבוה בשמיים.... :)




מאחלת לכם יום עצמאות שמח, ואם אכלתם יותר מדי סטייקים, תזכרו שתמיד יש שמלות שמרפרפות על הגוף כדי למזער נזקים... ;)


דפני

צילום: קרן ברקוביץ האלופה :)
לוקיישן: באדיבות קפה Biga חורב

שמלה: ZARA, קולקציית אביב סתיו 2015
ז'קט: dressbarn, נקנה בארה"ב בקיץ שעבר
נעלי בובה צבע נייבי מעור - Initial -  נקנו בפאלמה דה מיורקה בקיץ שעבר
עגילים: גילי שרר-לסטר Gili. LifeCollection
משקפיים: Accessorize London
לק: CHIC מס' 264