popup sign form

18 בפברואר 2016

קבוצת פייסבוק חדשה: לוק עם סטייל

היי חברים,
לאחר היעדרות ממושכת אני חוזרת...
הרבה קרה והתפתח, והייתי עסוקה לא מעט עם הבייבי החדש שלי - הלבשת הבית. נכנסו לי כמה פרויקטים מעניינים ומתכננת להציג בקרוב את התמונות המתעדות את המהפך שעבר כל אחד מהם :). 
עם זאת, גם בתחום הסטיילינג האישי לא קפאתי על השמרים, והקמתי לאחרונה קבוצה חדשה בפייסבוק בשם "לוק עם סטייל". הקבוצה היא מקום מפגש לאנשים שאוהבים להתלבש, מתעניינים באופנה ומחפשים השראה מצד אחד, וקהילה תומכת, מייעצת ומפרגנת מצד שני. בקבוצה כל אחד מוזמן להעלות תמונה עם הלוק היומי: לוק שצולם בבוקר בבית, בדרך לעבודה, במעלית, ברחוב או בחנות כאשר מתלבטים אם לקנות פריט מסוים ורוצים חוות דעת נוספת...
חברי הקבוצה, גברים ונשים, מוזמנים לשאול כל שאלה בנושא אופנה וסטיילינג, להתייעץ ולנצל בכיף את הכרטיס החופשי ל"אתם שואלים - הסטייליסטית עונה" בכל מה שקשור למה הולך עם מה, מה מתאים למבנה הגוף שלכם, איזה אקססורי להוסיף וכו'.... אני תמיד שמחה לתת חוות דעת מקצועית ולתרום מהידע והנסיון שלי כסטייליסטית אישת ומרצה לסטיילינג. הקבוצה היא מקום מצוין לקבל השראה ורעיונות לבוש ליישום מתוך המלתחה שלכם, להיפתח לסגנונות חדשים ולקבל את האומץ להעיז בשילובים שטרם ניסיתם. במקום לרוץ ולקנות בגדים חדשים, מנסים שילובים שעוד לא ניסיתם ומנצלים טוב יותר את מה שישי כבר בבית!
מקווה ש"עם האוכל יבורא התיאבון" וגם הקוראים הצופים השקטים יקבלו אומץ ויום אחד יפתיעו עם תמונה של הלוק היומי. 
מוזמנים להצטרף, ולהזמין חברים וחברות שאוהבים אופנה - למעבר לקבוצה לחצו כאן.
קצת מהלוקים האישיים שלי שהעלתי בקבוצה:






שלכם בסטייל,
דפני ♥