popup sign form

1 בנובמבר 2014

הלבשת הבית: בגדי המטבח החדשים

כל כך הרבה קורה בחיי לאחרונה, שבקושי מצאתי מעט זמן בשבת הגשומה הזו לשבת ולכתוב פוסט חדש, ולעדכן אתכם בהתפתחויות האחרונות...
רובכם ודאי יודע עד כמה אני אוהבת עיצוב על תחומיו השונים - עיצוב אופנה, עיצוב הופעה, עיצוב גרפי, ועיצוב פנים (ויש עוד כמה עיצובים שמדברים אלי...). כל מה שקשור לעיצוב הופעה כבר הפך לפני כמעט חמש שנים למקצוע מיד עם עזיבתי את עולם ההי טק ופתיחת עסק כעצמאית בתחום הסטיילינג והתדמית. אם אני מנסה לשחזר אחורה, לתחום עיצוב פנים התוודעתי דרך פרויקטים של שיפוץ ובניה שעשיתי כאשר קניתי את דירתי הראשונה בחיפה, וקצת לפני כן עם הכנת 800 מ"ר מרובע לחברת ביוסנס (בה עבדתי באותה תקופה) כאשר זו גדלה והתרחבה ועברה לטירת הכרמל בשנת 1997, כמנצחת על הפרויקט (לצידה של האדריכלית המוכשרת שרית קונדריאה). אח"כ היתה דירתי השניה אליה עברתי עם בעלי ובתנו הקטנה דאז, ועוד איזה פרויקט שיפוץ אצל ההורים... אח"כ בא פרויקט שיפוץ נוסף אצלי בבית ובמקביל לפני כשנתיים נתבקשתי לתת ייעוץ תדמיתי לחברת זינגר מטירת הכרמל לקראת השתתפות בתערוכה בחו"ל. הייעוץ כלל מיתוג מחדש של החברה ומיד לאחר מכן, כחלק משיפור התדמית החזותית של החברה, הוחלט לערוך שיפוץ מסיבי במשרדים, פרויקט גדול שהובלתי, כהמשך טבעי של עבודתנו המשותפת, ושזכה לפוסט משלו כאן בבלוג...
וככה, בלי כל כוונה מתוכננת מראש, מצאתי את עצמי מעת לעת עושה איזה פרויקט שיפוץ, הלבשת בית ועיצוב מחדש...אפילו הלבשת שולחן החג היא משימה שכולה עונג צרוף עבורי (ראו פוסט על ליל סדר בסטייל, ושולחן עורכת לראש השנה האחרון), ואם נחבר אחד ועוד אחד, הגעתי למסקנה שאני צריכה לערוך "מתיחת קו מוצרים" ולהוסיף שירותים נוספים לעסק שלי; כי אם כיף לי, זה מאתגר אותי, מעניין אותי, ומהווה מקור נוסף לפרנסה - אז למה לא בעצם...? :)

אז הנה אני פה, ואם עד לא מזמן הלבשתי בעיקר אנשים, אז מעתה ובאופן רשמי אני גם מלבישה בתים ועסקים :)

לשמחתי יש כרגע שני פרוייקטים של הלבשת בית בעבודה, שאני עובדת עליהם במשנה מרץ, ואשמח להעלות תמונות מיד לכשיסתיימו...

בינתיים יכולה לשתף אתכם בפרוייקטון חמודון, שימלא אתכם בהשראה, כולו בן כמה שעות בודדות של עבודה, בו ערכתי שדרוג וסידור מחדש למטבח בבית החיפה. כן, כן, החדר ההוא בבית שאנחנו מבלים בו שעות לא מבוטלות בשבוע והוא נוטה להתבלגן די בקלות... אבל.... כשהוא מסודר ומאורגן, מעוצב ומזמין, אז אפילו התבשילים יצאו בו טעימים יותר!

כך נראה המטבח כשנכנסתי אליו:

TLC - דחוף!
    
בתור התחלה, הורדתי את כל הפריטים, החפצים, הקופסאות, פרטי אוכל ואשפה מכל המשטחים והמדפים. חלקם לא היו שייכים כלל למטבח והוחזרו למקומם המקורי בבית. אחרי שהעברתי סמרטוט והמשטחים היו מוכנים ונקיים, עשיתי סיור בדירה ואספתי מהחדרים השונים פרטי דקורציה שחשבתי שיוכלו להשתלב יפה. במגירות המטבח מצאתי כלי אחסון שקופים וצנצנות, קרמיקות מעניינות ועוד דברים יפים.

הבלאגן על השיש והמדפים חוגג... שימו לב לצנצנת ההחמצה של המלפפונים החמוצים - גם היא תשודרג

למטבח מדף מאבן קיסר שהוא אדן חלון, או יותר נכון (גן) עדן חלון! כזה מדף ארוך המזמין כולו אור ויופי, ממש מגרש משחקים עבורי :) ואני, אכן חגגתי עליו: יצרתי עיצוב של קבוצות פריטים המסודרים תוך משחקי גבהים, בנושאים שונים, אך עם סגנון משותף. פריטים שלא התחברו לסגנון, לא השתתפו במשחק. והנה הוא המטבח אחרי:

מבט כללי אל המטבח המסודר והמעוצב

וקצת תמונות מקרוב - כי  היופי הטמון בפרטים הקטנים:

מלאתי צנצנות בפסטה, אורז, פתיתים ופופקורן. הפינג'ן הוברק וזכה לעדנה מחודשת

בכלי הזכוכית הגדול סידרתי ספגטי ואטריות אורז. על מדף העץ העמדתי ספלי קרמיקה פרחוניים של פעם במעמדי מתכת עם ידית מסולסלת
צנצנת המלפפונים קיבלה מפית רקמה של סבתא וסרט בד ירוק. קערת הפירות מזכוכית רגילה נעטפה בסלסלה סרוגה עבודת יד
צמד ארנבות שעברו דירה מהסלון למטבח, ופרפר על מקל עץ שקיבל בית חדש על הסיגלית. במדפים הפתוחים סודרו מגבות מטבח
מאזני משקל מהמכולת של פעם לצד עציץ דקוטיבי, קערות קרמיקה מקושטות,
כל אלו נחים על מדף שנמצא זרוק ברחוב, נצבע באהבה וקושט בעיטור פרחוני של זהב

 שילוב של צבעוניות חמימה, מוטיבים מהטבע, צמחיה וחיות.

משפחת החתולים מצ'יינה



חברים, אני לא יודעת מה איתכם, אבל ממש נהיה לי חשק לבשל...

רוצה להודות מקרב לב לצלמת הבלוג שלי קרן ברקוביץ על התמונות המאלפות - כשרון היודע ללא ספק להדגיש את הקסם בכל פריט... אי אפשר היה להוציא את כל החום, היופי והאסתטיקה של המטבח הזה יותר טוב! ♥♥♥

ועד העדכון הבא, שיהיה לכם שבוע נפלא!

שלכם באהבה,

דפני